Tralalalala!~

"Protect whatever is important to you with these two arms, no matter how though or sad it is, even if it costs you your life"



Saknar galma Naruto. När man inte visste hur allt skulle bli. Alla som dog. Nu känns allt så konstigt (inte för att jag fortfarande inte gillar Naruto) Vill läsa om kapitlerna när Jiraya slogs mot Pein och Itachi slogs mot Sasuke utan att veta vad som skulle hända.
Känns konstigt att säga det här men jag saknar Orochimaru... >.> Kabuto är så jobbig. DDD:
Jag vill läsa om Haku och Zabuza igen DDD:
Ja, det var det ^^'
Har köpt en Svampbobtröja!~ Feel tha awsomeness! Fast ja... Ögonen >.> Men men XD Den är i alla fall jättecool!
Imorgon SKA vi ha picknick (Orkar inte kolla om jag stavar fel tralalla!~) och sen ska vi till Shock och Rock Zone för att kolla på kläder. För jag har inga kläder ^^' Vill ha goggles! DDD:
Trololololo!~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0