Bajscupcake XD

Hade träff med cosplaygruppen idag. De andra manliga männen XD Fast alla var inte där DDD: *sadfejs*
Är typ förkyld och har jätteont i halsen. Kulkul D:
Och jag får inte gå till Skansen imorgon och kolla på ankor! DDD: *emocorner* Can U feel mah sadfejs!? D:

Det finns så många peruker jag måste köpa DDD: *känna mig fattig* Jag vill ha normala också. Inte bara blåa och rosa och vilka färger det nu kommer vara. Vill göra flätor XD
Just det. Jag saknar mitt långa hår. Det kunde man sätta upp och fläta :cccc Fast jag gillar mitt korta också :/

Saker jag vill göra NU:
Lära mig Spice. Bara för att den är totally awesome. :333
Cossa L eller någon annan människa.
Vara superkawaii imorgon XD <-- Kommer aldrig att gå XD
Ha en bra photoshoot ^^
Äta kakor. :333
Sova ^^'

Me as Kaito. Dålig bild tagen med mobilen men men XS


Kommentarer
Postat av: L

Äntligen, det jag väntat på, egopicz! 8DDD

Fortsätt så!

RAVENCLAW. owo

Jag ska också klaga lite, dock inte på min blogg, utan här~

Jag är allergisk och helt rödprickig, min hals låter konstigt när jag andas. Jag har ingen cosplaygrupp och jag kan inte cosplaya, så ADSKLF. Kom hit till Närkeland, så får du se änder och rådjur istället för ankor! Du behöver inte vara kawaii, du är det redan! c8 Du tycker mer om ditt korta hår för det kan man sätta upp i fluffiga tofsar! OCH BLÅ, ROSA OCH SÅNNA PERUKER ÄR AWESOME. Du har i alla fall en. Dock behöver jag ingen, men ändå~

Nu har jag klagat och pratat klart <3

Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Kvack...

2012-03-11 @ 18:02:19
Postat av: L

Btw, är du fördjävligt söt~!! <3

Postat av: Ryuk...

Du är faktiskt jättesöt! Och vi såg inga (jo men typ en) ankor.... vi gifte oss bara... ^^'

2012-03-12 @ 15:29:30
URL: http://valdigtseriost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0