Kokoro :')



Typ världens finaste låt. Börjar att gråta varje gång jag ser den S XDD OBS manliga tårar XDD Visade den för mamma och min lillasyster igår. De tyckte att den var typ jättekonstig och förstod inte vad den handlade om medan jag satt där och grät nääästan XD Men den är jättefin :'''')



Den här är typ världens finaste låt. Blir ledsen i ögat varje gång jag ser den eftersom det är den Vocaloidlåt som jag gillar mest eftersom den är så fin, och att Len är bäst :3333

Hade prov idag. I so och jag typ dog. DDD: Det var så läskigt *springar till Ryuk och kramar henne* Efter skolan följde vi min GPS till "kreativa verkstan" som skulle ta 23 minuter men som tog typ en timme för oss. Duktiga vi är... ^^' Men sen när vi var där och skulle gå in så vågade inte Ryuk det så vi fick gå tillbaka...
Pratade precis med L :3333 Den andra L. L i Närke XDD x Och hon är söt :333333

Kommentarer
Postat av: L

HEJ.

JAG ÄR INTE SÖT, DU ÄR.

Och jag förstår lika mycket av mumlar det där namnet jag inte kan uttala som din kära släkt efterbliven 2.0

Du får seriöst ta och förklara mumlar namnet jag inte kan uttala för mig någon gång. slå knytnäve i dator så tangenter går sönder

Kapyssh, min man, uke, whatever. Menpreg. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0