En normalt inlägg, eller ett försök till ett normalt inlägg XD

Jag har bara skrivit konstiga owo inlägg så nu kommer ett "normalt" inlägg XD

Idag gick jag med pappa och hämtade vår nya tv. En smart tv yeey! XD
Mina fingrar dog typ eftersom jag behövde bära den... ^^'

Sedan gick jag till biblioteket med Ryuk. Igen... Andra gången på tre dagar XD Fast jag lånade inga fler böcker. Har typ 30 hemma som jag måste läsa klart först XDD Sen gick vi hem till henne och såg på Black butler owo XD

Och så rollade jag också. Yaoi XDD :33333

Jag har faktiskt börjat att gilla Rin mer. ^w^ Förut tyckte jag bara att hon var jobbig men vissa av hennes låtar är fina/söta.
Den här är inte så fin utan mer söt/sorglig... XD


Kommentarer
Postat av: L

JAG BEHÖVER ROLLA MED DIG NU. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0