LoveCom

Har sett klart på LoveCom nu. *sadfejs* Det var så gulligt och det kom världens sötaste kille >w< (fangirl/boy, nej nej XDD)
Jag måste cosplaya dem snart. :33 Raito sa att han skulle vara Otani och så kunde jag vara Risa XD Fast jag vill ha en Haruka eller en Mimi också X3 Matsuda? owo

Ska typ köpa min Kaitoperuk idag ^^ *glad* Matsuda har typ fått sin Mikuperuk redan så när jag får min så ska vi ut och cosplaya! XD

Var sjuk idag och missade kören. Gomene :3 Istället gjorde jag cupcakes tillsammans med min lillasyster när hon kom hem från skolan. De blev jättegulliga >w< XD


Kommentarer
Postat av: Vera, INTE Ryuk...

Var du OCKSÅ sjuk? ^^'

Du vet, både jag och Matsuda också...

2012-02-03 @ 20:39:33
URL: http://valdigtseriost.blogg.se/
Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Jag vet faktiskt inte om jag skulle vilja äta dina cupcakes... XD

2012-02-06 @ 14:03:43
Postat av: Miku (NOT Matsuda!)

Jag har oxå sett klart på LoveCom nu!! DDX Fast den var söt! ^^

2012-02-10 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0