När jag blir stor vill jag bli en sjöjungfru~<3

Träffade Misa och den kungliga semen idag XD och Raito som var med en minut och sedan dog... >.>
Men ja, det var awesome. XD Var med dem igår också XD Små foreveralone människor på lovet ^^'
Köpte en tröja, knästrumpor och en kjol som jag har gift mig med~ Roosa :33
Ska färga håret rosa snart också. Ska bara klippa mig först och tvinga mamma och ge mig pengar till hårfärg.
Sockervaddsrosa eller såndär knallrosa? OwO
Ska inte färga hela håret utan bara någonting. Typ luggen XD

Hahahah tjocka ben~! XDDD


Kommentarer
Postat av: L

Sluta säga att du har tjocka ben, kom ihåg vad jag sa igår~

Knallrosa, liek min kjol. :3 <3

Postat av: Sam

1. DUHARALLTANNATÄN T.J.O.C.K.A BENOKEYMANFATTA??!!

2. Köp hårfärg av mig, det räcker you seeeee, I help ya' ~ c: (du får den billigt också och massa, trolololo ~)

Postat av: Sam

NU UPPDATERAR DU FLIKKA LILLA O 0 O <3 (man.. pojke... vafanmannusäger o - o)

2012-04-30 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0